اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی
  • اخرین مطالب
  • مطالب پربازدید
  • مطالب تصادفی

آرام بگیر زبان نفهم!!دلم را می گویم....

آخر من از کجاتورا برایش بیاورم..؟؟

***

 

آنگاه که همچون فرشته ای برکلبه قلبم نازل شدی

گمان کردم امده ای که غم تنهایم را پایان دهی

بی آنکه بدانم آواز رفتن را روزی سر خواهی داد

و چه زود زمان رفتن رسید

قبل از آنکه بتوانم شادی آمدنت را با تو تقسیم کنم

و اکنون که باید شاخه های خشکیده امید را برای

گرم کردن مجلس جشن شادی تو با دیگری بسوزانم

از تو می خواهم تا برای لحظه ای با حضورت در

ویرانه ی قلبم برای آخرین بار شادی اولین دیدار را به من هدیه کنی

***

اشکبار ترین لحظه های احساس

در هیاهوی یک روز تاریک

فریاد رازهای نهفته در سینه

نوای غمگین پرنده عشق

شعر تلخ رفتن را برایم می خواند

و با سوختن پر پروانه شادی

در سرزمین غم به سوگ گل شادی خواهم نشست

***

چقدر دور تر از احساسم ایستاده ای!

از این فاصله

تو ،

حتی صدایم را نمی شنوی

چه برسد به دلتنگی!

***

ویژه نفس حسین

جبرجغرافیاماراازهم دورکرده

به جرم اینکه دوستم داری

به جرم اینکه دوستت دارم

میخواهدببیندتاکی تاب می آورم

دیدن روزهایی ک هستی ونیستی

کاش اگرقراربودنباشی،واقعامیرفتی

چون حضورت هنوزاحساس میشود

ولحظه ای ازمن جدانمیشود

واین است معنی دلتنگی

معنی ذره ذره ازبین رفتن

نه زندگی میکنم ونه میمیرم

زندگی تویی ومرگ آرامش رسیدن روحمان ب هم

ولی جای من الان جایی جزبرزخ نیست

***

دلم که براش تنگ میشه میرم فیسبوکش رو نگاه میکنم..

وقتی میبینم بدونِ من انقد خوشحاله دلم نمیاد مزاحمش بشم :'(

***

یه وقتایی که یاده اون روزا که باهاش بودم میفتم یاده آهنگه محسن چاووشی میفتم

و فقط میگم . . . لعنت به این دیدار . . .

***

همیشــــه دلتنگی

به خاطر نبـــــــودن شخصی نیست

گاه به علت حضور کسی در کنارت استـــــــ

که حواسش به تــــــــو نیستــــــــ

***

دلم برای یک نفر تنگ است…

نه میدانم نامش چیست…

و نه میدانم چه می کند…

حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم…

رنگ موهایش را نمی دانم…

لبخندش را هم…

فقط میدانم که باید باشد و نیست…

***

ڪِبــــــریــت بِڪِـــــــــش . . .

تـا ، سِتـــــــاره‌اے بِــــــﮧ شَــــب اِضــافِــــــــﮧ ڪُنیــــــــم ،

وَ خ ــــــــــیـره شـــو ،

بِـــــــﮧ مَـــــــردُمــــاטּِ تَنــــهـایــــے ،

ڪِــــــﮧ دَر آسِمـــــــــاטּ ،

سیــــــگار مےڪِشَنــــــد . . .

***

توراحت باش ازاین پس دلتنگی هاموواسه خدای خودم میبرم شایداینجوری سبکترشوم

که میداندوکاری برایم میکند

***

بخدا حرفی ندارم دیگه..........

فقط یه چیزی..........

خیلی دلم گرفته......

همین

***

نگه داشتن عشق مثل نگه داشتن آب تو دسته

فکر میکنی تو دستته اما وقتی دستتو باز میکنی می بینی هیچی ازش

نمونده جز خیسی خاطرات

***

آتش بگیر تا بدانی چه میکشم...احساس سوختن به تماشا نمیشود

***

لعنت به اون کسی که...

وقتی بهش محبت میکنی...

خیال میکنه بهش احتیاج داری...!!



ادامه مطلب

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات