دلم یک ساده دل میخواهد....

دلم یک ساده دل میخواهد....
  • اخرین مطالب
  • مطالب پربازدید
  • مطالب تصادفی

دوباره تکرار داستان همیشگی
نبود تو و انتظار من...!!!

امروز را هم دوباره دنبالت می گردم....

 

..مثل همه روزهای نبودت!!!

امروز هم سراغت را از تمام برگ ها می گیرم...!
شاید برگی را از قلم انداخته باشم!

بوسه بارانم کن امشب...

برای دلم سنگ تمام بگذار!

 

تنهایی را از آغوشم جدا کن

 

و دستانت را به دورم حلقه کن

 

چشمانت هم اگر لبخند همیشگی اش را نثارم کند

 

که دیگر معرکه است...

 

آرزویی نمی ماند، جز اینکه؛

 

امشب "یلدا" باشد...

خدایا التماس میکنم !

همه دنیا ارزانی دیگران..

ولی...

انکه دنیای من است...

مال دیگران نباشد!

 


ادامه مطلب

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات