دوستت دارم

دوستت دارم
  • اخرین مطالب
  • مطالب پربازدید
  • مطالب تصادفی

 

 

 

دوستت دارم

اگه من شاخه خشکم
نفس سبز یه برگی
اگه من شیشه یماتم
تو تلنگر تگرگی


حسرت خاکماگه من
دعوت شرشر‌ آبی
اگه من خسته درختم
تو برام بالش خوابی



عشق تو یه سرنوشته
بوی تو بوی بهشته
خدا اسمتوتو قلبم
با دوستت دارم نوشته
دوستت دارم

تو عزیزی ،تو امیدی ،تو شکوهی ،تو مرادی
تو طلوعی،تو نجاتی ،تو بزرگی ،تو زیادی
تو دلیل لحظه هایی ، مقصد نوشته هایی
ایتنت شعر نوازش
تو تن فرشته هایی


عشق تو یه سرنوشته
بوی تو بویبهشته
خدا اسم تو روتو قلبم
با دوستت دارم نوشته

 

 

,
 

گفتم خدایا از همه دلگیرم گفت حتی من؟

گفتم نگران روزیم:گفت ان بامن

گفتم خیلی تنهام :گفت تنها تر ازمن؟

گفتم درون قلبم خالیست:گفت پرش کن از عشق من

گفتم دست نیاز دارم :گفت بگیر دست من

گفتم از تو خیلی دورم :گفت من از تو نه

گفتم اخر چگونه ارام گیرم :گفت با یاد من

گفتم با این همه مشکل چه کنم:گفت توکل به من

گفتم هیچ کس کنارم نمانده:گفت به جز من!

گفتم خدایا چرا انقدر میگوی من؟

گفت چون من از تو هستم و تو از من

 

 

 



ادامه مطلب

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات