چرا این وبلاگ را ساختم

چرا این وبلاگ را ساختم
  • اخرین مطالب
  • مطالب پربازدید
  • مطالب تصادفی

با سلام :

همین طور که همه ی شما میدونید وبلاگ سازی کار افراد تازه کار هست اما من یه تازه کار نیستم و مدتها ست که کامپیوتر کار می کنم و قبلا هم برای خودم یه سایت حرفه ای آموزش کامپیوتر داشتم البته الان دیگه مدتش تموم شده.منم هیچ وقت از وبلاگ نویسی خوشم نمی اومد تا اینکه چند روز پیش وقتی از یاهو مسنجر وارد آی دی خودم شدم دیدم از طرف شخصی به نام دنیا یه pm برام اومده که نوشته بود من تازه وبلاگم و آپ دیت کردم  از اون دیدن کنید منم همین جوری یه سری به وبلاگش زدم اونقدر برام جالب بود که نظرم راجع به وبلاگ نویسی تغییر کردو تصمیم گرفتم این وبلاگ و بنویسم امیدوارم بتونم خدمتی هر چند کوچک به دوستان فارسی زبان خودم در ایران کنم و سایتم در زمینه ی آموزش کامپوتر بتونه مفید واقع بشه.

    در ضمن لطفاً منو از نظرات خودتون بی نصیب نذارید تا در جهت ارتقای سطح وبلاگ تلاش کنم.و یه چیز دیگه ادرس وبلاگ دنیا خانم رو تو قسمت پیوندهای وبلاگم گذاشتم دوست داشتید یه سری بزنید.

من امسال تازه در رشته ی ریاضی کنکور دادم و مهندسی برق الکترونیک دانشگاه زاهدان قبول شدم تا قبل از اینکه برم دانشگاه قول می دم هر روز وبلاگ رو آپ دیت کنم ولی وقتی رفتم دانشگاه دیگه شاید فقط هفته ای یه بار آپ دیت کنم .                 

                                       با تشکر        مهدی سوزنده

 



ادامه مطلب

مطالب مرتبط

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات