تنهام نذار

تنهام نذار
  • اخرین مطالب
  • مطالب پربازدید
  • مطالب تصادفی

 

تنهام نذار

خیلی دلم گرفته

 از این همه جدایی

 گذشت قدیم وحالم

 من کجاتوکجایی

خیلی گرفتس حالم

 همش دلم میگیره

اونقد قدم میزنم تا نفسم بگیییییییییییییییییییییییییره

هرجا میرم به فکرتم فکرت برا دلم بسه

 میخوام همش صدات کنم اسمت برام مقدسه

 میمیرم ولم کنی

 بری فراموشم کنی

با بی کسی وانتظار منو هم آغوشم کنی

بی من نرو تنهام نذار بی کسیمو یادم نیار

 واسه تو داره جون میده این دل تنگ و بی قرار

 بی تو هوای این اتاق همیشه سرد وساکته

دل پیش چشمای تو بود پیش نگاه پاکته



ادامه مطلب

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







اين نظر توسط مبینا در تاريخ 1393/5/23/4 و 23:18 دقيقه ارسال شده است

/weblog/file/img/m.jpg

وبلاگ محشری دارید

نمایش کلیه نظرات