خــــداحــــافـظــی

خــــداحــــافـظــی
  • اخرین مطالب
  • مطالب پربازدید
  • مطالب تصادفی

 

 من رفتم 

: همیشه از همان  ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم

 و کابوس خداحافظی


را میدیدم اکنون شد آنچه نباید میشد


خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ . . .


همیشه از همان  ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم

 و کابوس خداحافظی


را میدیدم اکنون شد آنچه نباید میشد


خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ 

 

بیقرار

بیاقراربگذاریم که هیچ وقت باهم قراری نداشته باشیم


بگذار همیشه اتفاق بیفتد

این طور بهتر است من هر لحظه منتظر اتفاقم !


منتظر ِ یک اتفاق که ” تــــو ” را به ” مـن ” برساند

 

 

  منتظر

 

به پایان رسیده ام اما نقطه نمی گذارم …

یک ویرگول میگذارم ،


این هم امیدیست ، شاید که برگردی …

 

فرستنده خانم شهلا از شهرستان بوکان


ادامه مطلب

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







اين نظر توسط مریم.ا در تاريخ 1392/11/29/2 و 1:49 دقيقه ارسال شده است

/weblog/file/img/m.jpg

بسیار زیباست مخصوصا این قسمتش:
به پایان رسیده ام اما نقطه نمی گذارم …
یک ویرگول میگذارم ،
این هم امیدیست ، شاید که برگردی …
................................
گاهی اتفاق خودمونیم

نمایش کلیه نظرات