گاهی دلم می خواهد جور دیگری باشم.

گاهی دلم می خواهد جور دیگری باشم.
  • اخرین مطالب
  • مطالب پربازدید
  • مطالب تصادفی

 

فضای مجازی واســـه بعضــــیا مثل بهشت زهراست
واسه سر زدن به اونی که دوستش دارن
ولی دیگه ندارنش...!ء
برای آروم کردن دل خودشون میرن توی پروفایلش
با یه دنیا حسرت و خاطره فقط سکوت میکنن

 

 

 

و کامنت دوستای تازشو میخونن
 
 

 گاهی دلم می خواهد جور دیگری باشم.

شاید شبیه سال ها پیش خودم.
بروم بنشینم روی نیمکت پارک، فواره های حوض را نگاه کنم.
دلم شور هیچ چیز را نزند، فکرم پیش هیچ کاری نباشد.

گاهی خسته می شوم
گاهی دلم بی خبری می خواهد
گاهی دلم زندگی را جور دیگری می خواهد ...

زیباساز



ادامه مطلب

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات