بی تو من زنده نمانم

بی تو من زنده نمانم
  • اخرین مطالب
  • مطالب پربازدید
  • مطالب تصادفی

 

بی تو من زنده نمانم

بی تو من طوفان زده دشت جنونم

صید افتاده به خونم

تو چه سان می گذری غافل از اندوه درونم

بی من از کوچه گذر کردی و رفتی ...

بی من از شهر سفر کردی و رفتی ...

قطره اشک درخشید به چشمانِ سیاهم

تا خمِ کوچه به دنبال تو لغزید نگاهم

تو ندیدی ، نگاهت هیچ نیفتاد به راهی که گذشتی...

تا در خانه ببستم دگر از پای نشستم

گویی زلزله آمد ، گویی خانه فرو ریخت سر من

تو همه بودی و نبودی

تو همه شعر و سرودی

چه گـریزی زبـرِ من

گر بمیرم زغم دل به تو هرگز نستیزم

من و یک لحظه جدایی نتوانم ، نتوانم

بی تو من زنده نمانم...

 



ادامه مطلب

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات