تحمل...خدایا خیلی ها دلمو شکستن

تحمل...خدایا خیلی ها دلمو شکستن
  • اخرین مطالب
  • مطالب پربازدید
  • مطالب تصادفی

 خدا ...همین نزدیکیست!

اگه تنهایی...

اگه دلشکسته ای...

اگه فقط یه پشتیبان می خوای...

برو در خونش!!!

 

 

 


 

نایت اسکین

 

 

من خدا رو ♥ دوس دارم

 


 

یه اتاق♥اندکی نور♥سکوت

 


 

♥من خدایی دارم که♥ همین نزدیکی هست♥

 

 

در امتداد ♥ لحظه هایم ♥ هر روز

 


 

♥در سایه هایی♥ قرمز شناور ♥می شوم♥

 


 

♥ می خندم♥ به عشق فنا ♥شده ی زمینی♥ مان..قاه..قاه♥

 

 

♥معنی اشکــ♥ ...کبودی♥ درد را میدانم♥

 


 

♥بغض سنگین خاطره♥ را از لمس کرده ام♥

 

 

♥ من در این تاریکی♥ دور از همه خدا♥ رو می خوانم♥

 

 

♥خدا را که صدا میزنم♥ همه ی ذره هاآرام می شود♥

 

♥یک اتاق اندکی نور♥ ...♥من خدا رو دوس دارم ♥

 

قانون تو تنهایی من است و تنهایی من قانون عشق

عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست.

چه قانون عجیبی! چه ارمغان نجیبی و چه سرنوشت تلخ و غریبی!

که هر بار ستاره های زندگیت را با دستهای خود راهی آسمان پر ستاره کنی

و خود در تنهایی و سکوت با چشمهای خیس از غرور پیوند ستاره ها را به
 
نظاره نشینی

و خاموش و بی صدا به شادی ستاره های از تو گشته جدا دل خوش کنی

و باز هم تو بمانی و تنهایی و دوری

 


ادامه مطلب

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات