یکی را دوست دارم ولی او باور ندارد !!

یکی را دوست دارم ولی او باور ندارد !!
  • اخرین مطالب
  • مطالب پربازدید
  • مطالب تصادفی

متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید
می نویسم برایت بهترینم
از اعماق قلبی شکسته
با قلمی که از روی دلتنگی نای نوشتن ندارد
می نویسم برایت بر روی صفحه ای خالی
صفحه ای که قرار است تمام بار دلتنگی مرا
و هجر نگاه تو را تا قیامت تحمل کند
می نویسم برایت بهترینم
و چه زیبا تمام حرفهایم را لب بسته
بر تن صفحه می کشم
جور لبها را گاهی باید دست ها بکشند
و چه زیبا جور گوشهای تو را این صفحه می کشد
می نویسم برایت بهترینم
آنقدر که همه بخوانند و بگویند چه زیبا مینویسی
و من برایشان بگویم که دلتنگ بهترین که باشی
به راحتی شاعرانه زیبا می نویسی
می نویسم برایت بهترینم
و نوشته ام را در آب دریا خواهم انداخت
تا بوی عشق تو همه دریا را پر کند
و تمام ماهیان از هم بپرسند
کیست این بهترینی که دریایی دلتنگش شده
می نویسم برایت بهترینم ...
www.sheklaki.blogfa.com
 
از تو نوشتن وقتی سخت میشود.....

قلم در اندوه بی واژه گی می میرد....

چروک شده است ذهنم.....

از خشکی لحظه های تنهایی....

وقتی حتی به یاد آوردن لبخندت....دشوار شده است...!!

کاش خبر می دادی..

این مرثیه ی انتظار کی تمام می شود.....؟؟؟!!

 

 

زندگی...

زندگی انگار...

 

تمام صبر را بخشیده است به من

 

هرچه من صبوری می کنم

 

او با بی صبری تمام هول می زند برای ضربه ی بعد

 

کمی خستگی در کن لعنتی

 

خیالت راحت

 

خستگی من به این زودی ها در نمی شود

 

.gif باز هم باران - باران، گلبرگ، rain، گلــ ــها، بـــارانــــ، باران، گلبرگ، rain، گلــ ــها، بـــارانــــ، گل پرپر بارون خورده صورتی افتاده روی زمین Rain, petals, rain, flowers, rain, rain Prpr flowers if eaten fallen on the ground red

دوستت دارم به آن اندازه ای که عاشقتم

دوستت دارم به آن اندازه ای که عاشقتم . عاشق یک عشق واقعی

 

 

عاشق تو ...

 

 

عاشقی که برای رسیدن به تو لحظه شماری می کند

 

 

ای عشق من ...

 

 

ای بهترینم ...

 

 

به عشق تمام این عشق ها دوستت دارم

دوست دارمV

میرسد روزی که مرگ عشق را باور کنی

 

به اندازه ی همان تنهایی که یا تنها با تو هستم و یا تنها به یاد تو هستم

 

به اندازه ی دنیا که می خواهم دنیا نباشد و تنها تو برای من باشی

 

به اندازه ی تمام آرزو هایم که تنها تویی

 

من که تنها تو را دارم از تمام دار دنیا فقط تو را می خواهم تو تنها آرزویم هستی ...

 

به شیرینی لحظه های عاشقی دوستت دارم

 

آن گاه که با تو هستم یک لحظه تنها ماندن نفس گیر است ...

 

لحظه های عاشقی با تو چقدر شیرین است

 

به عشق آن چشم های زیبایت دوستت دارم

 

من که عاشق چشم هایت هستم عاشق گرفتن دست های مهربانت هستم

 

به اندازه ی تمام لحظات بی قراری و دلتنگی دوستت دارم

 

به عشق دیدنت بی قرارم حالا که تو را دارم هیچ غمی جز غم دلتنگی ات در دل ندارم

 

به اندازه ی تمام ستاره های آسمان دوستت دارم

 

به عشق تو به آسمان پر ستاره خیره می شوم

 

به عشق اینکه تو را تا آخرین نفس دارم دوستت دارم

 

به اندازه ی تمام لحظات زندگیم تا آخر عمر عاشقتم ...

 

به عشق این لحظه های انتظار دوستت دارم

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید


ادامه مطلب

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







اين نظر توسط مهسا در تاريخ 1394/3/24/7 و 9:53 دقيقه ارسال شده است

/weblog/file/img/m.jpg

سلام
انصافا عجب مطب جالبی بود میخوام باهم تبادل لینک کنیم چون وبلاگت ارزشمنده و دوست دارم تو لیست وبلاگ هام باشی
اگر موافقی یه سر به سایت من بزن منتظرتم
مرسی عزیزم

اين نظر توسط مهسا در تاريخ 1394/3/23/6 و 11:47 دقيقه ارسال شده است

/weblog/file/img/m.jpg

سلام alireza
انصافا عجب مطب جالبی بود میخوام باهم تبادل لینک کنیم چون وبلاگت ارزشمنده و دوست دارم تو لیست وبلاگ هام باشی
اگر موافقی یه سر به سایت من بزن منتظرتم
مرسی عزیزم

اين نظر توسط لیلا در تاريخ 1394/1/23/7 و 3:10 دقيقه ارسال شده است

/weblog/file/img/m.jpg

سلام خسته نباشید وبلاگتون عالیه دستتون درد نکنه
پاسخ:مرسی عزیز وبلاگ خودتونه .

اين نظر توسط رامان در تاريخ 1393/12/9/6 و 18:36 دقيقه ارسال شده است

/weblog/file/img/m.jpg

طراحی سایت ارزان
http://novindesigners.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C- %D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86/






خرید کاندوم
http://buy-condom.net/




http://roj-cologne.ir/
خرید ادکلن

اين نظر توسط مرجان در تاريخ 1393/5/27/1 و 18:53 دقيقه ارسال شده است

/weblog/file/img/m.jpg

سلام دوست عزیز چند صباحی رویت نمیشی غرض از مزاحمت جویای شدن احوال شما بزرگوار بود .

اين نظر توسط مجید در تاريخ 1393/5/27/ararat و 11:15 دقيقه ارسال شده است

/weblog/file/img/m.jpg

سلام. یه فیلم متاثر کننده تو وبلاگ گذاشتم.
خواهشن بیاید ببینید. نظر هم بذارید ممنون میشم

اين نظر توسط مجید در تاريخ 1393/5/14/2 و 18:48 دقيقه ارسال شده است

/weblog/file/img/m.jpg

حرف هایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد

اين نظر توسط مجید در تاريخ 1393/5/3/5 و 16:13 دقيقه ارسال شده است

/weblog/file/img/m.jpg

برایت دعا می کنم که ای کاش خدا از تو بگیرد هر آنچه را که خدا را از تو می گیرد





سلام.منتظر نظرات زیباتون هستم.

یه کم تو وبلاگ تغییرات ایجاد کردم.

بیاید ببینید.

اين نظر توسط مجید در تاريخ 1393/4/20/5 و 2:35 دقيقه ارسال شده است

/weblog/file/img/m.jpg


عشق معشوق را طعمه ی خویش می بیند.
و همواره در اضطراب است که دیگری از چنگش نرباید.
و اگر ربود با هر دو دشمنی می ورزد
و معشوق نیز منفور می گردد.
دوست داشتن ایمان است و ایمان یک روح مطلق است.
یک ابدیت بی مرز است و از جنس این عالم نیست.

منتظر نظراتتون هستم.

هنوز لینک نکردینا!

اين نظر توسط مجید در تاريخ 1393/4/18/3 و 2:36 دقيقه ارسال شده است

/weblog/file/img/m.jpg

آن روز که همه به دنبال چشم زیبا هستند، تو به دنبال نگاه زیبا باش

سلام خوب هستین؟
لینک شدید با افتخار.
لینک کنید خواهشن.

نمایش کلیه نظرات